

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Mata edukacyjna dla niemowlaka - jaka najlepsza?
Bluzka dla dziewczynki Lilo i Stich - czyli poznajcie nasze nowości !
Pluszowa karuzela kontrastowa do łóżeczka Canpol Babies 68/084
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Karuzela do łóżeczka Canpol Babies
Pluszowa karuzela kontrastowa do łóżeczka to jedna z wielu rzeczy z serii produktów Sensory Toys Canpol Babies. Karuzela stworzona jest z kontrastowych kolorów: czerni, czerwieni i bieli - kolorów, które nowo narodzone dziecko widzi najlepiej. Chcesz dowiedzieć się co dokładnie widzi maluszek? Zajrzyj na naszego BLOGa i sprawdź sam/a. Zabawka stymuluje rozwój koordynacji wzrokowo - słuchowej i motorycznej dziecka. Posiada aż 12 różnych melodii do wyboru.
Pluszowa karuzela do łóżeczka skrywa wiele niespodzianek. Prócz melodii i kontrastowych kolorów dodatkową atrakcją jest duże lusterko, każde dziecko lubi przeglądać się w nim i obserwować świat. Maluszek leżąc w łóżeczku widzi się w nim, co uatrakcyjnia zabawę i zajmuje malca na długo. Dwustronne elementy zaczepiane są na magnes, zostały zaprojektowane w taki sposób, aby rosnąć wraz z dzieckiem. Pozwalają one na obrócenie dwustronnych zabawek i dostosowanie ich do etapu rozwoju dziecka.
Wybierzesz ulubiony układ karuzeli dla swojego dziecka
Miś, pszczółka, a może geometryczne wzory? Sam/a zdecyduj, po której stronie zawiesisz zabawki. W pierwszych miesiącach życia idealnie sprawdzą się elementy w kontrasty i duże geometryczne wzory, które dziecko widzi jako pierwsze. Po 6 miesiącu życia kształty przedstawiające misia, pszczółkę, łapkę z pewnością zainteresują i zachęcą malucha do zabawy. Zajrzyj na naszego BLOGa i dowiedź się więcej. Każda zabawka karuzeli posiada inną atrakcję dla dziecka: elementy szeleszczące, piszczek, grzechotkę. Można je odczepić i podać dziecku do zabawy. Są miękkie i miłe w dotyku. Karuzela przeznaczona jest dla dzieci w wieku 0m+.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.