Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Termin i koszty dostawy

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:

- przesyłka kurierska - 14,99 zł brutto,

- przesyłka kurierska pobraniowa - 15,99 zł brutto,

- przesyłka paczkomatowa- 13,99 zł brutto, 

- przesyłka paczkomatowa pobraniowa - 14,99 zł brutto.

Do każdego produktu o dużych gabarytach może zostać doliczona dodatkowa opłata w wysokości 3 zł! Produkty zaliczane do dużych gabarytów to m.in. wanienki, materace, łóżeczka i in. 

Nie wszystkie produkty ze względów gabarytowych mogą być wysyłane przesyłką paczkomatową. Produkty wyłączone z tej formy dostawy to m. in.: wanienki, przewijaki, łóżeczka, materace i in..

PKT. 5 Regulaminu

KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU 

5.1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza granice Rzeczpospolitej Polskiej po uprzednim uzgodnieniu warunków, kosztów i sposobów dostawy.

5.2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. 

5.3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:

5.3.1. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.

5.3.2. Przesyłka paczkomatowa, przesyłka paczkomatowa pobraniowa.

5.4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 30 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 30 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

5.4.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

5.4.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. 

W razie pytań zapraszamy do kontaktu (od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00)

tel. 59-810-58-68

e-mal: biuro@dzieciakzakupy.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl